Jazyk Anglicky Akční žánry 2018 hack bluestacks DomiNations

žánry 2018 hack bluestacks DomiNations

 

 

DomiNations hack generator language English

 

 


Hodnotil jsem tuto hru 4 kvůli korunám, ale dovolte mi to vysvětlit. Tak jsem našel hru v reklamě a vzpomněl si na civilizační vzpomínky z mých dnů ve Windows 98. Začal jsem hru a hned jsem ji miloval. Ale můj problém přišel s korunami, jak jsem uvedl. Zajímalo mě, jak reklamy využívají, abyste mohli vyhrát korunu. Ale obě možnosti, které jsem se snažil, mě neosvědčily. Tam byl jeden kde já jsem měl vyhrát 750 korun pro dosažení úrovně 3 v deskové hře. Nyní jsem na úrovni čtyři a dosud nebyly uděleny žádné koruny. Tak jsem vyzkoušela další, která mě měla očistit přes 5000 korun za zbarvení dvou pěti hvězdičkových postav. Mám čtyři pětičlenné postavy a ještě jsem nedostal své koruny. A nejhorší na tom je, že se mi nelíbí ani jedna hra, kterou jsem dostal z reklam, abych získal koruny, ale teď se cítím povinen je hrát ve strachu, že smazání her mě zastaví, když dostanu koruny, pokud je to opravdu dlouhé čekání. čas. Dělala jsem pro ně práci, ale nikdy jsem je nedostala, což je upřímně zklamáním, protože je to jako rozbitý příslib. Líbila se mi myšlenka na získání korun, protože to zmírňuje problém „platit za výhru“, který mám s hrami, ale pokud vložím do práce, cítím, že odměna je vydělána, vzhledem k tomu, že jsem odehrál několik hodin svého života hraní her I nelíbí se jen pokusit se získat nějakou měnu ve hře, kterou mám opravdu rád. Kromě tohoto problému je hra úžasná. Jednoduché a uspokojivé. průměrné hodnocení 4,4 / 5. Zábava. Jazyk Angličtina. Velikost 211191 kB. NEXON M Inc. verze 6.670.670.
https://tinyuid.com/aLvynj

 


https://www.gamesradar.com/uk/Origin-Neuron-review/

 

 

 

Kommentera här: